Εάν για οποιονδήποτε λόγο κάποιο προϊόν μας δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να το επιστρέψετε. Σύμφωνα με τη πολιτική επιστροφών της εταιρίας μας για αγορές μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, ο πελάτης δικαιούται να επιστρέψει προϊόντα εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής αυτών και μόνο στην περίπτωση που τα προϊόντα είναι καινούρια, δεν έχουν αποσφραγιστεί ή δεν έχει παραβιαστεί η συσκευασία τους και συνοδεύονται από τα νόμιμα έγγραφα. Στην περίπτωση αυτή, ο πελάτης επιβαρύνεται με το ανάλογο κόστος μεταφοράς του προϊόντος, πλην της παράδοσης σε φυσικό κατάστημα.
Αναλυτικότερα:
- Επιστροφές προϊόντων με χρέωση της ΕΤΑΙΡΙΑΣ
Η επιστροφή προϊόντων χρεώνεται σε βάρος της εταιρίας σε όλες τις ακόλουθες περιπτώσεις:
- Σε περίπτωση που παραδίδονται άλλα από τα πωληθέντα προϊόντα, κατά είδος ή ποσότητα.
- Σε περίπτωση που κάποιο/α προϊόν/ντα διαπιστωθεί/ούν ότι είναι ελαττωματικό/ά κατά την παράδοση του στον πελάτη (Dead On Arrival – «DOA»). Τα ανωτέρω ισχύουν με την επιφύλαξη των επιμέρους πολιτικών DOA των κατασκευαστών των προϊόντων, εφόσον είναι σύμφωνες με την Εφαρμοστέα Νομοθεσία.
Στις περιπτώσεις επιστροφής με χρέωση της εταιρίας, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους, μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα που το συνόδευαν και στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη (As New).
Η επιστροφή προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα που συνόδευαν το προϊόν και πλήρη τη συσκευασία του, εκτός κι αν πρόκειται για ελάττωμα που διαπιστώθηκε αργότερα από την παράδοση, επομένως η συσκευασία έχει ανοιχτεί.
Μετά την επιστροφή του προϊόντος, γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και ακολουθεί ενημέρωση του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Εφόσον το προϊόν πληροί τις ανωτέρω προϋποθέσεις και αφού προηγουμένως έχει παραληφθεί και ελεγχθεί από την εταιρία, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή αυτού, με επιμέλεια της εταιρίας. Παραδειγματικά, στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας με επιμέλεια της εταιρίας.
Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί κατεστραμμένο ή ελλιπές, η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης του αυτής έναντι του πελάτη.
Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της επιστροφής, εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
- Επιστροφές προϊόντων με χρέωση του ΠΕΛΑΤΗ
Επιστροφή προϊόντων με χρέωση του πελάτη μπορεί να πραγματοποιηθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες ο πελάτης για οποιονδήποτε λόγο, εκτός των ανωτέρω, άλλαξε γνώμη και δεν επιθυμεί πλέον την αγορά του προϊόντος.
Η επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στην έδρα της εταιρίας είτε με αποστολή αυτών, επιβαρυνόμενος ο πελάτης με τα έξοδα αποστολής τους και κατόπιν συνεννόησης με την εταιρία.
Και στις δύο περιπτώσεις, τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής τους, μαζί με όλα τα πρωτότυπα έγγραφα που το συνόδευαν και στην κατάσταση που παρελήφθησαν από τον πελάτη (As New).
Μετά την επιστροφή του προϊόντος, γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και ακολουθεί ενημέρωση του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Εφόσον το προϊόν πληροί τις ανωτέρω προϋποθέσεις και αφού προηγουμένως έχει παραληφθεί και ελεγχθεί από την εταιρία, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή αυτού, με επιμέλεια της εταιρίας. Παραδειγματικά, στην περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται με ακύρωση της χρέωσης της πιστωτικής κάρτας με επιμέλεια της εταιρίας.
Σε περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί κατεστραμμένο ή ελλιπές, η εταιρία έχει το δικαίωμα να ζητήσει αποζημίωση από τον πελάτη, το ποσό της οποίας θα καθορίζεται από την κατάσταση των προϊόντων και να προβαίνει μονομερώς και άνευ ετέρου τινός σε ολικό ή μερικό συμψηφισμό της απαίτησης του αυτής έναντι του πελάτη.
- Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Από την αρχική υποβολή της παραγγελίας μέχρι και δεκατέσσερις (14) ημερολογιακές ημέρες από την παράδοση των προϊόντων αυτής, ο πελάτης δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση.
Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση.
Εάν το προϊόν έχει ήδη παραδοθεί, ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και της συσκευασίας του σε άριστη κατάσταση (As New). Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή μόνον εφόσον πρώτα ο πελάτης έχεις εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του προϊόντος στην εταιρία.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως ή και ηλεκτρονικά και η εταιρία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει βεβαίωση παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης, μόλις την παραλάβει.
- Εξαιρέσεις από την Υπαναχώρηση
ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση στα εξής:
- Συμβάσεις παροχής υπηρεσιών, η οποία έχει ολοκληρωθεί. Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να έχουμε δώσει προηγουμένως ρητή συγκατάθεση για την εκτέλεση της σύμβασης και να έχουμε αναγνωρίσει ότι θα χάσουμε το δικαίωμα υπαναχώρησης, αφού ολοκληρωθεί από τον προμηθευτή η εκτέλεση της σύμβασης.
- Προμήθεια αγαθών ή παροχής υπηρεσιών, η τιμή των οποίων εξαρτάται από διακυμάνσεις της χρηματαγοράς, οι οποίες ενδέχεται να συμβούν εντός της προθεσμίας υπαναχώρησης και δεν μπορεί να ελέγξει ο προμηθευτής.
- Προμήθεια αγαθών, που έχουν κατασκευαστεί μετά από παραγγελία μας και σύμφωνα με προδιαγραφές που έχουμε θέσει ή είναι σαφώς εξατομικευμένα.
- Προμήθεια αγαθών, τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα.
- Προμήθεια αγαθών, που είναι σφραγισμένα και δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους προστασίας της υγείας ή λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουμε αποσφραγίσει μετά την παράδοση.
- Προμήθεια αγαθών, τα οποία μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
- Προμήθεια οινοπνευματωδών ποτών, των οποίων η τιμή συμφωνείται κατά τη σύναψη της σύμβασης, αλλά η παράδοση θα γίνει μετά από 30 ημέρες, και η τιμή τους εξαρτάται από διακυμάνσεις της αγοράς, τις οποίες δεν μπορεί να ελέγξει ο προμηθευτής.
- Συμβάσεις, κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή, με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης.
- Προμήθεια σφραγισμένων ηχητικών εγγράφων ή σφραγισμένων εγγράφων, βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, τα οποία αποσφραγίσαμε μετά την παράδοση.
- Προμήθεια εφημερίδων και παντός είδους περιοδικών, εξαιρουμένων των συνδρομητικών συμβάσεων για την προμήθεια αυτών των εντύπων.
- Συμβάσεις συναφθείσες στο πλαίσιο δημόσιου πλειστηριασμού.
- Παροχή στέγασης (πλην για σκοπούς κατοικίας), μεταφοράς αγαθών, υπηρεσιών ενοικίασης αυτοκινήτων, εστίασης ή υπηρεσιών σχετιζόμενων με δραστηριότητες αναψυχής, εάν η σύμβαση προβλέπει συγκεκριμένη ημερομηνία ή προθεσμία εκτέλεσης.
- Προμήθεια ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο, εάν η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του καταναλωτή και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι με αυτό τον τρόπο χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.